Eesti blitz3d
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eesti blitz3d

Blitz 3d
 
PealehtPealeht  PortalPortal  OtsiOtsi  Latest imagesLatest images  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

 

 Edasijõudnud terrain

Go down 
AutorTeade
cc+
Mina olengi Blitz3d (admin)
Mina olengi Blitz3d (admin)
cc+


Postituste arv : 84
Age : 29
Registration date : 13/03/2008

Edasijõudnud terrain Empty
PostitaminePealkiri: Edasijõudnud terrain   Edasijõudnud terrain Icon_minitimeLaup Märts 15, 2008 2:55 am

Edasijõudnud, raskem terrain.
Tsiteerin: :
Graphics3D 640,480
SetBuffer BackBuffer()

camera=CreateCamera()
PositionEntity camera,1,1,1

light=CreateLight()
RotateEntity light,90,0,0

; Laeb terraini
terrain=LoadTerrain( "heightmap.bmp" )

; Terraini detailid
TerrainDetail terrain,4000,True

; Terraini mõõtkava
ScaleEntity terrain,1,50,1

; Terraini tekstuur
grass_tex=LoadTexture( "grass.bmp" )
EntityTexture terrain,grass_tex,0,1

While Not KeyDown( 1 )

If KeyDown( 205 )=True Then TurnEntity camera,0,-1,0 ; nooltega saab liikuda
If KeyDown( 203 )=True Then TurnEntity camera,0,1,0 ; nooltega saab liikuda
If KeyDown( 208 )=True Then MoveEntity camera,0,0,-0.1 ; nooltega saab liikuda
If KeyDown( 200 )=True Then MoveEntity camera,0,0,0.1 ; nooltega saab liikuda

x#=EntityX(camera)
y#=EntityY(camera)
z#=EntityZ(camera)

terra_y#=TerrainY(terrain,x#,y#,z#)+5

PositionEntity camera,x#,terra_y#,z#

RenderWorld
Text 0,0,"Nooltega liigub"

Flip

Wend

End
Tagasi üles Go down
http://www.illusionpro.pri.ee/
 
Edasijõudnud terrain
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
 Similar topics
-
» terrain maker

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Eesti blitz3d :: Blitz3d :: Õpetused-
Hüppa: