cc+ Mina olengi Blitz3d (admin)
Postituste arv : 84 Age : 29 Registration date : 13/03/2008
| Pealkiri: Tekstipõhine arvamismäng Püh Märts 30, 2008 1:17 pm | |
| - Tsiteerin: :
- ; arvamis mäng (read, kus ees on ; märk on kommentaarid ja need ei ole vajalikud)
arvamiskorrad=5 ;muutuja arvamiskorrad on 5
lammas=Rnd(20) ;muutuja lammas on üks arv 1-20.
While (arvamiskorrad>0) ; kui arvamiskorrad on suurem kui 0
arvamiskorrad=arvamiskorrad-1 ; siis võtab maha 1.
arva=Input("Arva mitu lammast mu toas on:") ; lahter, mille ees on see antud küsimus
If arva<lammas Then Print "Rohkem ikka!"; kui pakkumine oli väiksem kui lammaste arv, siis trükib teksti.
If arva>lammas Then Print "Ei, mitte nii palju! ; kui pakkumine oli suurem kui lammaste arv, siis trükib teksti.
If arva=lammas Then Exit ;kui pakkumine oli sama suur kui lammaste arv, siis lahkub mängust
Wend
If arvamiskorrad=0 Then Print "Mäng läbi!" Else Print "Tubli!" ; kui arvamis kordi on 0, siis ütleb mäng läbi, muul juhul aga ütleb tubli!
| |
|