Eesti blitz3d
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eesti blitz3d

Blitz 3d
 
PealehtPealeht  PortalPortal  OtsiOtsi  Latest imagesLatest images  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

 

 Tekstipõhine arvamismäng

Go down 
AutorTeade
cc+
Mina olengi Blitz3d (admin)
Mina olengi Blitz3d (admin)
cc+


Postituste arv : 84
Age : 29
Registration date : 13/03/2008

Tekstipõhine arvamismäng Empty
PostitaminePealkiri: Tekstipõhine arvamismäng   Tekstipõhine arvamismäng Icon_minitimePüh Märts 30, 2008 1:17 pm

Tsiteerin: :
; arvamis mäng (read, kus ees on ; märk on kommentaarid ja need ei ole vajalikud)
arvamiskorrad=5 ;muutuja arvamiskorrad on 5

lammas=Rnd(20) ;muutuja lammas on üks arv 1-20.

While (arvamiskorrad>0) ; kui arvamiskorrad on suurem kui 0

arvamiskorrad=arvamiskorrad-1 ; siis võtab maha 1.

arva=Input("Arva mitu lammast mu toas on:") ; lahter, mille ees on see antud küsimus

If arva<lammas Then Print "Rohkem ikka!"; kui pakkumine oli väiksem kui lammaste arv, siis trükib teksti.

If arva>lammas Then Print "Ei, mitte nii palju! ; kui pakkumine oli suurem kui lammaste arv, siis trükib teksti.

If arva=lammas Then Exit ;kui pakkumine oli sama suur kui lammaste arv, siis lahkub mängust

Wend

If arvamiskorrad=0 Then Print "Mäng läbi!" Else Print "Tubli!" ; kui arvamis kordi on 0, siis ütleb mäng läbi, muul juhul aga ütleb tubli!
Tagasi üles Go down
http://www.illusionpro.pri.ee/
 
Tekstipõhine arvamismäng
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Eesti blitz3d :: Blitz3d :: Õpetused-
Hüppa: